воскресенье, 10 февраля 2013 г.

порядна людина яка вона твір-роздум

Партю Регонв у в мськрад Кузнецовська представляють Ципан Ольга Михайлвна, Афанас в Володимир Павлович та Москалик Вктор Володимирович. Це шанован  мст люди. Давайте х пдтримамо, але водночас будемо давати доручення виборцв.

Надя Трояновська   (18.04.2011 12:00)

Чудовий, вдалий вршик про блосердечних  регоналв. Мабуть ще не скоро будуть там неупереджен законотворц.

Якби я був депутатом, Я б розмахував *****том, Я б розповдав куда там Поведе вас всх мой блок. Я б маячив в передачах, Я б соб вдгрохав дачу, ¶ на «Лексус» б лихачив, И борзв, як тольки б мг.

Майбутнй депутат   (11.04.2011 13:18)

В цьому роздл кожен бажаючий може публкувати сво думки з будь-якого приводу (звсно, бажано, в межах нашого мста).Все, що вас турбу: благоустрй мста, поведнка мешканцв...Отже, пропоную створити спльними зусиллями твр-роздум на тему "Кузнецовськ. Що варто змнити?"

13:13 Народна думка

Ввторок, 05.02.2013, 16:52

Народна думка - 2 Квтня 2011 - Кузнецовськ - новини, довдники, погода, фото

Комментариев нет:

Отправить комментарий